nedeľa 22. marca 2009

V nedelu vecer

Tak a je to tu zas, zajtra sa pise prva polsemestralka. Parada strasne sa tesim. Nastavaju teda klasicke predpisomkove stavy - robim uplne vsetko ostatne okrem ucenia. Ucit som sa skusal tiez ale absolutne nechapem, tak ma to prestalo bavit...

Pridal som par fotiek, samozrejme bez iziho suhlasu (ked uz tak propaguje to open-source, tak ja som mu prichystal open-photo). Inaksie sa snazim vymysliet jeden normalny a zmysluplny prispevok uz asi tyzden, ale aby to nevyzeralo ze nic nepisem, tak pisem.

Tento tyzden som zistil, ze vlastne vobec nic neviem - skusal som si pozerat nejaku brigadu z oboru IT alebo aspon limitne sa priblizujucemu. Nakoniec to dopadlo tak ze som zhanal nejaku brigadu pre iya. Ma celkom velke ambicie, ale je to tiez celkom velka kapacita, a ja mu drzim palce, nech sa mu to podari. Google rulez!

Buduci tyzden bude velmi perny - odovzdavaju sa projekty (nemam) pisu sa polsemky (nic neviem) a zvysny cas sa kvasi v skole (parada). Jedine ozivenie snad bude hokej v stredu, teda ak sa tam pojde. Vo stvrtok mam pomerne volnejsi den, takze by som bol teoreticky ochotny to risknut, aj ked to nie je exactly my cup of tea. Proste ked tam pojde iyo tak idem aj ja.

Nic - nejdem sa velmi rozpisovat, aby sa o mne nepovedalo, ze sa neucim... takze bye.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára