streda 10. októbra 2012

A čas beží

A čas beží.

Leto sa pomaly chlípne zvrháva na jeseň, zo stromov padajú listy, v noťasoch padajú windowsy, z hláv padajú vlasy. Na záchode tiež všeličo padá z čohosi kamsi. Ja som vypadol z FITu (aj s papierom), Iyo vypadol z republiky ("Ni mráz, ni sníh, ni němčina nezábrání lásce naší, ó Adriano!") - ale už je zase nazad, rozhodol sa, ze rok chlastania výborného piva stačí, a teraz sa prišiel zase vychvalovať sem.

A čo je to vlastne čas? Čas si vymysleli lidi, aby vědeli vod kdy do kdy a co za to. Priatelia, starneme, ale s tým sa nedá nič robiť, takže by som to nejak viac nekomentoval a už by som sa k tomu nevracal. Mňa postihla kríza mladého veku a rozhodol som sa, že sa pôjdem mrknúť na USI a Iya nechám na FITe s ostatným výkvetom informatiky. Je to skvelé, ak si niekdo ešte pamätáte na základnú školu, tak presne tak to funguje a vyzerá na USI, akurát tam nie je také to velké počítadlo v rohu, a na tabulu sa nepíše kriedou, ale fixkou (ktorá väčšinu času odmieta spolupracovať).

Terč je mŕtvy, ať žije Terč!

Zrušili nám ho. Ano, je to tak. Samozrejme, že som sa urazil, a okamžite sa odsťahoval do jakýchsi úplne iných končín, aby som začal nový život a zabudol na časy v Terči (našťastie, o takéto zabúdanie sa z väčšej časti postaral samotný Terč). Časom však začalo byť jasné, že priemerný fiťák bez Terča dlho nevydrží, a tak sa začali hladať alternatívy:

U Dřeváka - nový Terč. Miesto, kde nájdete starých zamestnancov Terča a časom snáď aj starých štamgastov.

U Proutníka - polov nový Terč. Nefajčiarsky malý podnik s výborným pivom.

Blog je mŕtvy, ať žije blog!

Že prečo píšem? Samozrejme z prokrastinačných dôvodov. Za pár minút odchádzam do školy a mal by som sa učiť, takže som radšej vyhrabal túto starú blogerskú skamenelinu. Ale teraz už fakt nestíham, ešte snáď keď sme u tých blogov: ak máte čas a pochopenie (to je hlavné) a máte chuť sa zamyslieť, prípadne sa zasmiať, navštivte blog nášho Láďu, Anděla Hluchoty, Edici Škoda Textu.

1 komentár: